fredag 11 juni 2010

We made it!

Nu sitter jag här och fyfan vad Carro hatar Kärringen nedanför.. Dansband på fan nästan max volym kl 01.48? Är hon störd? Jag klarar inte sånt, jag tror att jag också hatar henne lite grann.. Mest pga grupptrycket. Men allvarligt talat, jag pallar inte laser när jag ska sova? Vi har en stor dag framför oss i morgon, stora dagar hatar jag btw. Det är bara dom dagarna som sängen är extra tilltalande. Erkänn? Hur skön är inte sängen när man ska till skolan, jobbet eller på ett riktigt viktigt möte? Jo as skön, så jävla skön att man får sömnorgasm för fan!
Och anledningen till det är ju bara för att man inte kan ligga kvar... Men när man är ledig måste iaf jag oftast kämpa mig för att ligga kvar och somna om.

Nej nu är det dags för sängen mina vänner... Eller ja, soffan.. Men ändå, fan vad skönt!
Night! /ems

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar