fredag 18 juni 2010

I'm an addict

Shitpommesfrites! Jag känner mig helt sprallig! Så jävla peppad! Här sitter jag med min sov tröja en strumpa och är så jävla taggad! Hultsfred snart, mindre än en månad kvar! Dagarna kan ju få gå liiiite snabbare tycker jag ;)

Ikväll, mina vänner ska jag ta mig till Grönalund för att se Miss Li!
Men innan det roliga äventyret ska vi mötas upp hos Orren i stan? Bor inte han i härjedalen? Det har iaf jag för mig.. Anyhow!

Jag är helt beroende av konserter.. Håll med mig - det finns inget bättre!
(möjligtvis riktigt bra sex, en riktigt bra fylla, Totoro on Nemi)

Det blir till att förkröka lite, även fast jag just nu har sjukt taskigt med pengar T__T fan vad det suger!
Jag känner mig sjukt peppad inför ikväll, Med tanke på att jag sitter i sovkläder under täcket i soffan och nördar.. Yey-me! Det lär nog vara någon timme kvar innan vi sticker och jag är helt ofixad.. Men det gör ingenting!

Det finns så mycket jag vill skriva men först, vill jag tipsa om ett riktigt bra band som jag helt och hållet hade glömt bort och under alla år inte brytt mig om före nu. Hoffmaestro & Chraa

Alla mina vänner som läser detta inlägg, förbered er på ännu en sommar plåga ifrån min sida
Hoffmaestro & Chraa - Seize the day ! totally love it och fan nästan alla deras andra låtar.


Nej nu måste jag ta mig i kragen och göra någonting utav den här dagen! /Emso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar