fredag 11 juni 2010

Nice .. Klar på bolaget!

Fucking hej! Känner mig pepp.. Som fan.. Jag sitter just nu och lyssnar på bandet som Emi nämde, just för att jag bara har hört någon låt med dom, så tänkte att jag skulle kolla in dom lite mera. Och Som Emi sa.. De här är bra skit! Riktig festival musik..
Tänkt dig att du är sen till spelningen, du kommer, du springer, du manglar och hör låten all because of you.. Du är pepp, och du hoppar in i en svättig publiken och äger alla, du äger på att hoppa och skricka!

Jaja.. ni fattar, det är en jävla känsla! Det är power!!

Men jag kom nyss hem från systemet, det blev en jävla massa öl, vin, cider och alkholäsk!
Köpte ju till Emi och eftersom hon jobbar.. Men de blir göttans nice !

Nej, nu ska jag ner till tvätten! Fan höll på glöma den !! Blev så uppspelt av festival känslan.. Tvättrummet går ut om någon minut. fan!

Varför fortsätter jag att skriva?!

/ Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar