fredag 11 juni 2010

Hej hej Bloggen!

Ja, jag skulle ju egentligen Video bloggat för Carros skull i förrigår när jag var riktigt packad.
Meen det blev inte riktigt så. Kollade på filmen dagen efter och ångrade mig stenhårt..
"Det där kan jag ju inte ladda upp!"
Tänkte jag och blev högröd i ansiktet, det blir inge av. Ögonen rullade åt alla håll och fnittrande satt jag i min ensamhet i lägenheten jag snart flyttar ur.. Herregud säger jag bara. -Det där gör vi inte om!

Hur som haver ska jag till Kejsare Carro ikväll, och resan blev inte riktigt så planerad som önskat.. Jag kommer fram halv 1 och jag menar det känns lite som den gången jag åkte hem till Lollo en kväll och skulle åka hem igen när vi vaknade dagen efter runt 1.. Fett jävla ovärt! eller?
- Inte just då iaf, hade mina skäl att åka dit den kvällen.

Just nu så kanske det inte märks men jag står iaf och jobbar, lyssnar på bandit och bruset av alla kylar och tycker att jag är värd en semester. (trotts att jag i princip varit ledig i 2 veckors tid)
En semester långt åt helvete bort, en semester jag inte behöver återvända ifrån skulle ju vara king.. Fan vad mitt liv suger! T__T
"Skit liv" är det ända jag har att säga er där ute.

Nej nu kanske jag ska återvända till verkligheten och göra någon nytta på jobbet.. Eller vad tycker ni?
/Emso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar