onsdag 9 juni 2010

Tanto

Hej alla glada! ^^,

Mitt första inlägg i den här bloggen blir lite fun! Jag har verkligen legat i och tagit fram lite roliga bilder/filmer bara för att göra det hela lite mer intressant som t.ex det vi filmat då kollektivet höll på att ta form. Lindas 20års fest var en fest för sig.. Det blir lite Ap-dans, Fail, Lek och sen vette fan..




Här är den! Detta är beviset på att Bakfylla faktiskt kan vara riktigt jävla nice!
Hela dagen gick ut på att ligga just precis där förutom då jag och Same var tvugna att rusa efter min hund i skogen..

"Khladdhkhakha" HAHAHA



Sista filmen just nu, Queens of promises.. Det blir inte riktigt som man tänkt sig alltid ;p

Äj fyfan! Jag diggar oss även fast de mesta just doesn't make sense!
Nu måste jag dra, ska vidare till Tanto och möta Patrik och fortsätta älska att det bara är 27 dagar kvar innan Hultsfred! Och ja.. om du nu undrar Carro så ska jag fan smygstarta så in åt helvete ses till helgen ;)

Ems The Pro Ninja is out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar