lördag 19 juni 2010

Festival

Hejsan, nu ligger jag i sängen har precis kopplat in vhs:en.. Jag vet det är lite old school.. Men va fan! Jag har filmer jag vill se på och ska göra det.

Idag ska jag kolla på filmen Festival, är de någon som har sätt den?!
Skit bra film iaf, eller kommer jag ihåg att jag tycker och tycker nog det nu också. Så jag ska lägga mig och kolla på min gammla favorit film!
Kollade alltid på Fucking Åmål och Festival. Ska kolla på den nu för att känna: åååh jag längtar!

Och finns flera filmer som kommer på bio som jag vill se är för kärleken sen vill jag se , bröderna karlsson och I rymden finns inga känslor.
Helst vill jag se i rymden finns inga känslor. Den verkar så jävla rolig alltså! Hahah!
Aja..
Nu är det dags, jag ska slå på tv:n och lägga mig och kolla och få mina känslor. Sen ska jag också kolla på mina gammla kort från hultan också.. Känner mig så peppade på att åka!
ÄLSKA MARC.. Så jävla het

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar