måndag 14 juni 2010

Tiden går fort när man har kul!

Hejsan, Emi åkte nyss hem, och vi har inte uppdaterat för att vi faktiskt har roligare saker för oss. Vi kolla på Film-musikalen Hair Spray! Den va helt okej.
Sen gjorde vi en film som Emi har på sin mobil somjag kallar för Stjärran, eller "pill i stjäran" Får hoppas på Emi lägger upp den..
Sen har Emi och jag haft ett slagsmål.. Eller njaa mer på skojbråk vi krigade om min tofs jag hade på huvudet, och vi brottades... Sen trök jag min panna mot hennes och frågade vem som ägde vem, det gjorde jag för att jag tycker det är kul, dels för att de kan börja göra ont i huvudet och att sen visar men vem som äger, sen gjode jag också det berömda dödsgräppet på henne...
jag lyckades ta tofsen också!
Såå.. sånna saker har vi gjort, därför vi inte har haft tid att uppdatera!
Men nu är hon på väg hem.. Men vi ses snart igen.. och då kanske de blir ett till skojigt krig!
men då ska jag ta fram mitt trojjasvärd.. I´ll be preperd.. eller hur det stavas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar