onsdag 9 juni 2010

Ja.. YES! Lär känna oss..

Äntligen är det igång, Emi har nu acepterat min inbjudan till bloggen så hon också kan blogga när hon vill hur hon vill!
Så nu är det bara att köra, hon skulle ladda upp filmen om hur Juffsa kom till, det ar på en bakis dag när alla låg i en bög hög och "Same" jojdka för oss i högen! Tur att Emi är en så bra filmare och fick med det hela på film!

Jag tänker nu avslöja lite om Kollektiv Juffsa !
(enligt mig)

Carro (jag): Älskar att åka på festivaler, det är min egna julafton!! Första gången jag träffade Emi var på Hultsfred 07 faktiskt. Jag gillar roliga och galna saker.


Emi (aka Emilie): Gillar musik, japan och festivaler hon med! En skön tjej som hänger på och när hon hänger på kör hon verkligen all in och lever sig in i det vi håller på med. Gillar också att bada i kärr på fyllan.. Där det är hälften vatten och hälften lera! Hon och jag klätrar också i träd tillsammans på fyllan!

Lollo (aka Lovisa): En tjej jag känt sen.. väldigt länga! Hon och jag har gjort massor av skit, och då menar jag roligt skit! Man har aldrig tråkigt och vi tillsammans får många konstiga idéer. Hon gillade att åka moppe när hon var ca 15 år. Men inte som vanligt utan att köra ner i diken och sitta baklänges! Ibland tror jag att hon körde mer i diket än på vägen..

Räven (aka Gabbi): En glad tjej som är med i Kollektiv Juffsa, jag träffade henne genom Lollo och Emi. De gick på samma skola. Det är en tjej som inte bangar på att dricka jäger. Och när hon väl dricker det så är det all in där också! Hon har även blivit överfallen på Lollos fest av den så kallade Juffsa-dansen. Och fan va vi har gnitit genom dagarna. och de bästa är att hon gillar det.

Same (aka Ricard): Är en kille som vi har som våran maskot och han är den killen som gör "fällor" för mig så alla skrattar åt mig! Han är lite galen men gillar att jojka, han är nog den bästa på det alltså! Han brukar även ha en jätte ful same mössa på sig. Han är även kusin med Lollo.

Japp och där har ni infon om Kollektiv Juffsa!
Här är min Juffsa tröja jag kommer ha på hultan!

/ Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar