söndag 20 juni 2010

Jag är så jävla pepp att jag vill packa väskan redan nu och åka ner .. Men det funkar ju inte efter som jag ska jobba lite dagarna innan vi åker iväg. Men vi peppar för fullt, jag har mina fin armband på mig som luktar sådär och köpt massor av viktiga saker.. eller massa och massa viktiga saker är det ju inte..
Men iaf, iår hade jag tänkt att inte ha med mig någon packning förutom:
  • Mig själv
  • underkläder
  • Mobil/pengar
  • stol/partyglas och dricka
Men det har slutat med att jag ska ta med tältet, liggunderlag, sovsäckar och sånna saker till mig och andra folk.. plus det som står i listan över.. Fan suger ju pung.. Men va gör man inte för vännerna..

Just det, idag kommer min mamma hem från tallin.. det rycktas ända till sverige att hon har köpt med sig dricka till mig..
Nej nu ska jag sitta och vänta på att det är lön dags, att de ska bli midsommar, att det ska bli början på Juli så vi får köra ner 30mil och börja svina.

/Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar