tisdag 6 juli 2010

Vanilla Twilight

Äj fyfan vad sliten jag är efter drygt en veckas festival.. Kultiration var så jävla underbara så är det bara! Nu såhär efteråt kan jag erkänna att festivalen Peace&Love var en aning överskattad..
Men nu har jag varit där och tagit borlänge med storm! OCH FAN! Om jag någongång åker dit igen ska jag mörda BURKSAMLARNA! VILKET JÄVLA HETS!

Där sitter man och chillar i gräset med något drickbart och älskar att man lever för ett ögonblick, så kommer dom jävlarna.. "BURCHK, URCHSÄKRTA BURCK!"
-Jag är INTE klar med burkjäveln! Ser ni inte det?
Mörda.. Let me cut your throat! -.-'

Hur som haver hann vi med ett och annat roligt och några bra kommentarer/citat som ex:
-Biltema! Affärernas affär!
-Där har dom ALLT!
-Ja! Och till ett BILLIGT Pris!
Citerat i bilen på g till Borlänge (Tom&Carro)

En sköning, hes som fan från Umeå, en tidig Lördagsmorgon @ Peace&Love
En incident, något hade blivit stulet och arg som han var slänger han ur sig:
"Dom som snor är dom som man inte ser!" och armarna for upp och ner i bestämda rörelser.

Under de dagarna Carro och jag var där tillsammans fota vi en massa sköna prylar som ska läggas upp i bloggen vart eftersom vi kirrat fram bilderna.. :)
Jag gillar våra sov stunder! Vi hade ju jätte mysigt! det där måste vi göra om erkänn?
Nej, nu mina vänner ska sjuka jag sova så jag lyckas blir någelunda frisk till i morgon..

Longing for umeå.. Honestly. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar